Досвід, проблеми та перспективи інтеграції ІКТ в освітню діяльність
Керівник секції: Швець Ю.О., доцент, к ф-м наук кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті
Статті:
Керівник секції: Швець Ю.О., доцент, к ф-м наук кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті
Опитування:
Статті:
- Бєльчев П.В. Самостійна робота магістрів математики з сучасними медійними обєктами
- Борхович С.Н. Использование Интернет-технологий в изучении духовно-нравственных дисциплин
- Злиденна Н.А. Досвід, проблеми та перспективи інтеграції ІКТ в освітню діяльність
- Іванов С.А. Медіа-інформаційна освіта: від інструменталізму до конструктивізму
- Котко Л.Ю. ІКТ та сучасний урок фізики.
- Ребрина В.А. Подолання цифрового розриву в установах освіти Хмельницької області
- Сокол І.М. Результати опитування вчителів щодо готовності до впровадження квест-технології
- Стеценко І. Тематичний виклад інформації для дошкільників та учнів молодших класів за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій. (конференція № 3)
- Черкасова Л.В. Проектування системи інформаційної взаємодії навчального закладу з громадськістю.
- Чернікова Л.А. Моніторінг рівня інформатизації системи освіти (презентація)
- Циммерман Г.А., Циммерман О.В. Самостійна робота студентів та сучасні форми її організації.
Тези:
- Адамович І.В. Підтримка інформаційно-комунікаційного середовища ЗНЗ з використанням програм вільного користування
- Бєльчев П.В. Завдання для самостійної роботи магістрів математики з освітніми медійними ресурсами
- Білий О.В. Особливості впровадження вільного та безкоштовного програмного забезпечення у навчальний процес
- Брильов С.І. Особливості використання програмного забезпечення "Парус" у навчальному процесі професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ)
- Гльоза Н.О. Розвиток професійної компетентності вчителя математики сільської школи в умовах дистанційної освіти (конференція № 4)
- Гутарук Н.В. Використання квест-технологій на уроках англійської мови в контексті роботи з обдарованими дітьми.
- Давиденко О.В. Організація процесу навчання хімії з використанням сервісів соціальних мереж та електронного контенту (конференція № 4)
- Дорошенко З.П. Організація методичної роботи з педагогами дошкільних навчальних закладів на мережевій основі: використання Інтернет-технологій. (конференція № 3)
- Завгородній М.П., Омелянчик Л.О. Підвищення ефективності підготовки учнів до ЗНО з хімії при використанні комп’ютерних програм (конференція № 4)
- Застело А.О., Проблема дистанційної взаємодії в освітньому процесі. (конференція № 7)
- Іваницький О.І. Моделювання навчального процесу як засіб методичної підготовки майбутнього вчителя фізики
- Іванов С.А., Іванова Л.С. Проблеми впровадження позитивної психології Селігмана
- Каблуков А.А. Информационные технологии в обучении
- Калюжная Е.Н. Возможности информационных технологий в психодиагностической практике
- Коваленко П.О. Осучаснення образів для уроків з медіаосвіти
- Кочергіна С.В. Веб-квести на уроках української літератури та мови
- Кочергіна С.В. Розвиток життєвих компетенцій на засадах упровадження інформаційно-комп‘ютерних технологій в позакласній роботі класного керівника (конференція № 4)
- Курдюмова І.П. Використання ІКТ в реалізації допрофільної підготовки та профільного навчання.
- Лецюк І.З. Інформаційно-комунікаційне середовище в підготовці майбутнього учителя початкової школи
- Лук'яненко Ю.В. Веб-квест як інноваційна технологія у викладанні російської мови та літератури
- Нікулочкіна О.В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології супроводу хьютагогіки
- Пелипенко С.І. Педагогічні можливості використання мережених сервісів Web 2.0 на уроках української мови та літератури (конференція № 4)
- Потоцька О.А. Інформаційно-комунікаційні технології як засоби реалізації ідей особистісно орієнтованого навчання хімії у класах гуманітарного профілю.
- Покатильська Г.В.. Формування медіаграмотності як основної складової професійної підготовки вчителя мистецтва.(конференція № 2)
- Путій Т.М. Вікі-репозитарій як основа науково-методичного та інформаційного супроводу професійної підготовки вчителя-мовника
- Ребрина В.А. Подолання цифрового розриву в установах освіти Хмельницької області
- Ритова І.М. Інформаційно-комунікативне середовище для забезпечення якісної освіти у професійно-технічному навчальному закладі
- Рыжов А.А., Иванькова Н.А, Андросов А.И. Управление учебным процессом в системе проблемно-ориентированного обучения с использованием сервисов облачной платформы MS Office 365
- Сокол І.М., Сопін І.М. Основні помилки при створенні освітнього блогу.
- Синяк І.В. Використання технологій Веб 2.0 в освітній діяльності
- Стеценко І. Використання інтернет-ресурсів для неперервної освіти вихователів та вчителів початкових класів.(конференція № 3)
- Телятник К.В. Организация взаимодействия "учитель-ученик" в виртуальной образовательной среде учительского веб-ресурса
- Черкасова Л.В. Проектування системи інформаційної взаємодії навчального закладу з громадськістю.
- Циммерман Г.А., Циммерман О.В. Використання системи Moodle для організації самостійної роботи студентів коледжу
- Фамілярська Л.Л. Організація освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій
- Шиліна Г.А., Організація класно-дистанційної форминавчання на уроках української мови у середній школі.(конференція № 2)
- Швец Ю.О. Модель планування навчального навантаження субєктів процесу комбінованого навчання
Питання для обговорення:
ОтветитьУдалить1. Як держава може допомогти вчителям у впровадженні ІКТ в освітню діяльність?
2. Які складності виникають у вас у впровадженні дистанційних технологій навчання?
Недостаточная материальная поддержка учебных заведений (в частности школ) со стороны государства. Все сложено на плечи родителей, которые и так не знают чем завтра будут кормить свое чадо. Поэтому необходима четко сформулированная государственная программа (концепция) подкрепленная немалыми финансами.
Удалить1. Підвищити мотивацію вчителів (матеріальне заохочення, атестація...)
ОтветитьУдалить2. В учнів недостатньо технічних засобів для опрацювання запропонованого матеріалу
1. Внести в программы и рекомендации по предметам содержательные уточнения о разнообразных формах представления тематического материала; предложить учителям учебники с мультимедийными приложениями; вести соответствующие интернет-ресурсы и видеоканалы; обеспечить качественное функционирование репозитариев образовательного контента; проводить онлайн-конкурсы для учителей и учащихся,.. - вообще возможностей много, не так ли?
ОтветитьУдалить2. У учителя недостаточно времени на ведение дополнительной формы обучения, а у учеников - минимум мотивации для учения; кроме того, доступ к качественной платформе для дистанционного обучения, которая экономила бы силы учителя, вне возможностей большинства учителей.
1. было бы правильным, чтобы на гос. уровне разрабатывались учебно-методические комплекты электронной интерактивной поддержке учебных предметов, создавать новые ППЗ. А дело учителя - разработка дидактического материала конкретно для своих уроков с использованием готовых продуктов. также необходима внешняя мотивация учителей. На голом энтузиазме долго продерживаются далеко не все.
ОтветитьУдалить2. По дистанционному обучению - нужна четкая регламентация оплаты труда учителей
1. Як держава може допомогти вчителям у впровадженні ІКТ в освітню діяльність?
ОтветитьУдалитьДля сільської місцевості провести Інтернет з швидкістю, яка б забезпечувала можливості використання ІКТ.
2. Які складності виникають у вас у впровадженні дистанційних технологій навчання?
Мотивація навчання педагогів. Завантаженість педагога, зовсім не стимулює його до дистанційного навчання, доступ до мережі Інтернет - теж одна з проблем.
Лариса Фамілярська, викладач ЖОІППО
1. Очень хотелось, чтобы государство обеспечивало учебные заведения компьютерной техникой, и своевременно ее обновляло (бесплатно).
ОтветитьУдалить2. Складності у використанні дистанційної форми навчання - це відсутність сервера в навчальному закладі. Тому держава повинна допомогти вчителям у впровадженні ІКТ в освітню діяльність коштами на техніку, а також змотивувати вчителів.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьВо-первых, спасибо, авторам тез Никулочкиной О.В и Синяк И.В. Очень нужный материал изложен, есть чем мотивировать учителей в школе:)
ОтветитьУдалитьОтветы на вопросы:
1. Конечно, государство должно иметь план оснащения школ. Хорошо бы прописать где-то поощрение для родителей в покупке мобильных устройств для учеников: рассрочка и программное/методическое обеспечение для учителей (бесплатное).
2. Дистанционное форма образования буксует по трем причинам: нет мотивации учителей, нет желания учеников на дополнительное образование, нет согласия и помощи родителей для проведения этой формы. Например, у меня были "надомники", которых можно было учить дистанционно. Но были проблемы с техникой (оплата Интернета, ремонт компьютера) и с родителями, которые хотят, чтоб учитель был "очно" на уроках:)